Steun onze school met de PLUS Sponsor actie

SpekuwClubkas 3

De Vallei doet mee aan de sponsoractie van Plus Pansier in Renkum. Deze actie is afgelopen 17 februari van start gegaan.

Bij elke € 15,- aan boodschappen krijg je een waardebon van € 0,20 die je kan verzilveren voor de school. Omdat wij een particuliere school zijn, ontvangen we geen geld van de overheid om ons onderwijs te financieren. Onze deelname aan de sponsoractie ‘Spek uw clubkas’ heeft daarom als doel te sparen voor nieuwe leesboeken en handvaardigheidsmateriaal. Help je mee?

Hoe werkt de actie?

In de supermarkt krijg je bij elke € 15,- aan boodschappen een waardebon. Daarnaast zijn er actie-artikelen waarbij extra waardebonnen worden uitgegeven. De waardebon kan in de winkel op de actiekast worden geactiveerd voor onze school. De actie loopt tot en met 12 april of stopt eerder als het totale sponsorbedrag van € 10.000,- is bereikt.

Doe mee en help ons een leuk sponsorbedrag bij elkaar te sparen!Plus sponsor actie