Coach/ lesgever (di, woe, do, vrij)

Ik vind het geweldig om met kinderen te werken, te zien hoe zij zich ontwikkelen, te horen hoe zij de wereld zien en ervaren. Ik leer elke dag van de kinderen bij De Vallei. Ze verbazen mij keer op keer en elke dag. Na afronding van mijn opleiding organisatiepsychologie in 2012 was het voor mij wel duidelijk dat er dingen anders moesten. Maar wat? Na ruim 20 jaar in het bedrijfsleven te hebben gewerkt, in veelal managementfuncties en als ondernemer, heb ik ervoor gekozen om mijn werkende leven radicaal te veranderen. Ik wil in het onderwijs werken. In 2016 ben ik als zij-instomer gestart bij De Vallei en volg nu een verkorte PABO opleiding. Democratisch onderwijs is een vorm van onderwijs die kinderen helpt om die vaardigheden te ontwikkelen waar de maatschappij van nu en in de toekomst behoeften aan heeft.